أخر الاخبار

مجموعة فصول رواية أفترقنا ولكن للكاتبة بشري

 

افترقنا ولكن للكاتبة بشري




مقدمة عن الكاتبة 

الاسم  بشرى عزيز الصافي، 27سنة، شهادة ليسانس فى الادب   

بدأت الكتابة الفعلية من سنوات وكانت أول قصة كتبتها 15 حلقة وتوقفت عشان الدراسة ورجعت وانا فالجامعة وكتبت أول رواية وهي انتصار الحب وبعدها بسنة كتبت ذاكرة العشق آذيتها وحبيبتي الشرسة ووردية الوجه ... ولسه بكتب كل فترة 

حبي للكتابة والقصص بدأ وانا صغيرة كنت بكتب يوميات ولما بقيت فاعدادي كنت بكتب مقالات ونصوص صغيرة ولما بقيت فثانوي ابتديت اقرى روايات واول رواية شدتني وخلتني اتمسك بالروايات هي افقدني عذريتي للكاتبة نهلة داود الرواية دي ليها معزة كبيرة اوي وبعدها رواية لولو الصياد مش فاكره اسمها بس بطلها أحمد الصياد وليلى 

انا ككاتبة الكتابة بتاخد مني مجهود وتعب كبير واستنزاف ومش بقتنع بسهولة وبفضل امسح واعيد 

وانا كقارئة ذوقي صعب اوي وبحب احس بإحساس الكاتب واهم حاجة عندي النهاية السعيدة .


الفصل الاول

الفصل الثاني

الفصل الثالث

الفصل الرابع

الفصل الخامس

الفصل السادس

الفصول السابع والثامن والتاسع الاخير

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-